Настоящият документ установява правилата за активиране и фактуриране на услугите, наричани по-долу за краткост Услуга, които Зета Хостинг Солюшънс ООД, ЕИК 131264554, наричано по-долу за краткост Доставчик, предоставя на потребителите, наричани по-долу за краткост Потребител, като, но не само следното:
  • Хостинг услуги;
  • Домейн имена;
  • SSL сертификати.
  1. Приемане на плащания
    След успешна обработка на извършено плащанe Потребителят се пренасочва към страница, съдържаща номер на поръчката и нейния статус. Тези детайли биват автоматично изпратени под формата на електронно писмо до електронната поща използвана от Потребителя при поръчка.

  2. Преглед на поръчката и одобрение
    За всяка поръчка обвързана с Доставчика екип от отдел Продажби изпълнява набор от проверки с цел предотвратяване на неоторизирани или нежелани плащания. При наличие на несъответствие в резултатите от извършените проверки Доставчикът може да изиска допълнително потвърждение на извършената поръчка по електронна поща и/или телефон. При успешно преминаване на всички проверки екип от отдел Продажби активира поръчаната Услуга и се изпраща електронно писмо, потвърждаващо одобрението на поръчката, до електронната поща използвана от Потребителя при поръчка.

    Статусът на всяка поръчка (завършена, необработена или отменена) е достъпен в Контролния Панел > Моят акаунт > секция Поръчки и фактури.

    При наличие на въпроси свързани с поръчки, Потребителят може да се свърже с отдел Продажби от Контролния Панел > Техническа поддръжка > Център за поддръжка > Запитвания.

  3. Разписка
    След одобрение на всяка поръчка се изпраща разписка, съдържаща информация за поръчаната Услуга и нейната цената под формата на електронно писмо до електронната поща използвана от Потребителя при поръчка.

  4. Фактуриране
    Потребителят може да изтегли или подаде заявка за издаване на фактура за всяка одобрена поръчка от Контролния Панел > Моят акаунт > Поръчки и фактури > Фактури.