Всяка промяна на WHOIS за даден домейн може да отнеме до 72 часа. Моля, имайте предвид също, че повечето онлайн услуги за търсене съхраняват стари резултати и актуализират своите записи веднъж на...
Контролен панел
Качих файловете си, но уебсайтът ми не се показва, когато се опитам да го прегледам в браузър. Защо?
Отначало е важно да разберете дали отговорът на браузъра е "Server not found" или той препраща към вградената търсачка на браузъра и отговорът е "No results found for…". Ако получавате такъв тип...
Добавих домейна в Домейн мениджъра но уебсайта ми все още не работи. Защо?
Има няколко възможни причини за неактивността на вашия сайт: Ако сте закупили вашия домейн при нас, вашият сайт трябва да бъде видим 2-3 часа след одобрението на вашата поръчка. Ако сайтът Ви все...
Как да получите WWW на поддомейн?
Префиксът WWW за поддомейни (известни още като домейни от четвърто ниво) не се поддържа в нашата хостинг среда поради съображения за сигурност. Можете обаче да осъществите достъп до вашите...
Регистрирах се за вашата услуга, но какъв е моят URL адрес?
След като създадете своя акаунт, ние не задаваме URL адрес автоматично за Вас. Ако нямате домейн, който да хоствате, можете да създадете безплатен поддомейн, като YOUR-NAME.OUR-DOMAIN.com или домейн...
Как да пренасочите вашия уебсайт?
Тази статия предоставя информация за това как да настроите пренасочване на домейн в контролния панел. Можете лесно да пренасочите домейн / поддомейн към друг URL (уеб адрес) или директория, като...
Какъв е пътят по подразбиране за моя уебсайт?
Пътят по подразбиране за уебсайтове в нашата хостинг среда е /home/www/YOURDOMAIN.com, където YOURDOMAIN.com е името на вашия домейн. Можете да промените пътя на уебсайта си за ваше удобство към...
Най-нови публикации:
Как да затворите акаунта си?
За да затворите вашия хостинг акаунт следвайте тези стъпки: Влезте в хостинг контролния панел Отидете на Моят Акаунт и кликнете на Закриване на акаунт На страницата за закриване на акаунта ще трябва да въведете текущата парола за акаунта След това изберете опцията...
Кои PHP функции са спрени на безплатния хостинг?
Следните PHP функции не се поддържат на безплатния хостинг: allow_url_fopen fsockopen pfsockpen getrusage get_current_user set_time_limit getmyuid getmypid dl leak listen chown chgrp realpath link exec passthru curl_init За повече информация относно рестрикциите на...
Мога ли да редактирам php.ini и да сменям PHP версията?
PHP е основна част от модерните сайтове. Понякога се налага да промените PHP версията, която вашият сайт използва или да промените директива в php.ini. Версията на PHP може да бъде променена на всички наши хостинг планове, включително безплатния. Можете да направите...
Не помня клиентския си номер и/или паролата. Какво да правя?
Ако сте забравили паролата можете да я възстановите от следната страница: https://www.zettahost.bg/lost-password/ Ако не помните клиентския си номер може да се свържете с нас на лайв чат или да ни пишете имейл на sales@zettahost.bg и ще се радваме да Ви помогнем....
Качих уебсайта си но не зарежда когато отворя домейна/поддомейна в браузъра.
Първо трябва да разберете дали браузъра връща грешка “Server not found” или препраща до търсачката на браузъра Ви с отговор “No results found for…”. Ако получавате такива съобщения и използвате домейн проверете дали домейна използва правилните нейм сървъри. Може да...