Настоящият документ установява правилата за активиране и фактуриране на услугите, наричани по-долу за краткост
Услуга, които
Зета Хостинг Солюшънс ООД, ЕИК 131264554,
наричано по-долу за краткост
Доставчик, предоставя на потребителите, наричани по-долу за краткост
Потребител, като, но не само следното:
- Хостинг услуги;
- Домейн имена;
- SSL сертификати.
- Приемане на плащания
След успешна обработка на извършено плащанe Потребителят се пренасочва към страница, съдържаща номер на поръчката и нейния статус.
Тези детайли биват автоматично изпратени под формата на електронно писмо до електронната поща използвана от Потребителя при поръчка.
- Преглед на поръчката и одобрение
За всяка поръчка обвързана с Доставчика екип от отдел Продажби изпълнява набор от проверки с цел предотвратяване на неоторизирани или нежелани плащания.
При наличие на несъответствие в резултатите от извършените проверки Доставчикът може да изиска допълнително потвърждение на извършената поръчка по електронна поща и/или телефон.
При успешно преминаване на всички проверки екип от отдел Продажби активира поръчаната Услуга и се изпраща електронно писмо, потвърждаващо одобрението на поръчката, до електронната поща използвана от Потребителя при поръчка.
Статусът на всяка поръчка (завършена, необработена или отменена) е достъпен в Контролния Панел > Моят акаунт > секция Поръчки и фактури.
При наличие на въпроси свързани с поръчки, Потребителят може да се свърже с отдел Продажби от Контролния Панел > Техническа поддръжка > Център за поддръжка > Запитвания.
- Разписка
След одобрение на всяка поръчка се изпраща разписка, съдържаща информация за поръчаната Услуга и нейната цената под формата на електронно писмо до електронната поща използвана от Потребителя при поръчка.
- Фактуриране
Потребителят може да изтегли или подаде заявка за издаване на фактура за всяка одобрена поръчка от Контролния Панел > Моят акаунт > Поръчки и фактури > Фактури.
- Ограничения
Промоциите и кодовете за отстъпка са валидни до Един път на клиент.