Настоящият документ установява правилата за възстановяване на плащане за завършена поръчка за услугите, които Зета Хостинг Солюшънс ООД, ЕИК 131264554, наричано по-долу за краткост Доставчик, предоставя на потребителите, наричани по-долу за краткост Потребител, като, но не само, следното:

  • Хостинг услуги;
  • Домейн имена;
  • SSL сертификати.
  1. Хостинг планове
    Всеки Потребител, използващ услугата Хостинг план предоставена от Доставчика, има правото да поиска пълно възстановяване на плащане за тази услуга в рамките на 30 дни от датата на покупка в следните случаи:
    • Нова регистрация за период по-голям от 1 година (12 месеца);
    • Преминаване от Споделен безплатен хостинг план към платен хостинг план.
    При възползване от правото за възстановяване на плащане заплатената сума се възстановява според метода на плащане и предлагането на съответната услуга ще бъде преустановено.

    Всеки Потребител, използващ услугата Хостинг план с включена безплатна регистрация на домейн име, се съгласява, че ще бъде удържана сума, равностойна на редовната цена за извършената регистрация на домейн името, от стойността на закупения хостинг план. Доставчикът предоставя на Потребителя пълен достъп за управление на домейн името, докато последното не изгуби валидност.

  2. Домейн имена
    Всяка завършена поръчка за регистрация, трансфер или обновяване на домейн име е окончателна и не подлежи на възстановяване на заплатената сума.

    Всеки Потребител, използващ услугата Хостинг план с включена безплатна регистрация на домейн име, се съгласява, че ще бъде удържана сума, равностойна на редовната цена за извършената регистрация на домейн името, от стойността на закупения хостинг план. Доставчикът предоставя на Потребителя пълен достъп за управление на домейн името, докато последното не изгуби валидност.

  3. SSL сертификати
    Всеки Потребител, използващ услугата SSL сертификат предоставена от Доставчика, има правото да поиска пълно възстановяване на плащане за тази услуга в рамките на 30 дни от датата на покупка.

  4. Възстановяване на плащане според метода на плащане
    1. Плащане извършено с кредитна карта, дебитна карта, ePay.bg или PayPal се възстановява на Потребителя по електронен път.

    2. Плащане извършено с банков превод с банкова сметка се възстановява на Потребителя по банков път към първоначално използваната банкова сметка. В случай на възстановяване на плащане извършено с банков превод се отдържа сума за сметка на Потребителя, равностойна на таксата за осъществяване на обратния банков превод.

    3. Плащане извършено с банков превод без банкова сметка се възстановява на Потребителя до офис на EasyPay, след като Потребителят предостави на Доставчика трите си имена и ЕГН с цел еднолично получаване на възстановеното плащане.

    4. Плащане извършено от офис на EasyPay се възстановява на Потребителя до офис на EasyPay, след като Потребителят получи потвърждение от Доставчика, че парите са изпратени обратно.