Помощ

Регистрирах се за вашата услуга, но какъв е моят URL адрес?

След като създадете своя акаунт, ние не задаваме URL адрес автоматично за Вас. Ако нямате домейн, който да хоствате, можете да създадете безплатен поддомейн, като YOUR-NAME.OUR-DOMAIN.com или домейн...

Как да пренасочите вашия уебсайт?

Тази статия предоставя информация за това как да настроите пренасочване на домейн в контролния панел. Можете лесно да пренасочите домейн / поддомейн към друг URL (уеб адрес) или директория, като...

Какъв е пътят по подразбиране за моя уебсайт?

Пътят по подразбиране за уебсайтове в нашата хостинг среда е /home/www/YOURDOMAIN.com, където YOURDOMAIN.com е името на вашия домейн. Можете да промените пътя на уебсайта си за ваше удобство към...

Как да управляване DNS записите на вашия домейн?

От къде да управлявате DNS записите на домейна? Областта за управление на DNS е мястото, където можете да извършвате различни промени на вашите DNS записи, като например редактиране, добавяне и...

Съобщение „This domain name already exists in our system.“ при хостване на домейн

Какво означава грешката? Съобщението „This domain name already exists in our system“ се появява, когато се опитате да добавите домейн, който вече е свързан с друг акаунт.   Мога ли да свържа...

Как да промените NS записите за вашия домейн?

В тази статия ще разгледаме как да смените нейм сървърите на вашия домейн. Промени по NS записите трябва да се извършват на уебсайта на регистратора (компанията, от която сте получили домейна) и...

Как да проверите кога изтича вашия домейн?

Тази кратка статия предоставя инструкции как да проверите датата на изтичане на вашия домейн. В момента има два начина да видите датата на изтичане на даден домейн: При проверка в WHOIS През...

Последвайте ни

Най-нови публикации:

Как да задам квота за имейл акаунта?

За да зададете квота за вашия имейл акаунт следвайте тези стъпки: Влезте в контролния панел Отворете Имейл мениджъра Кликнете на имейл акаунта, за който искате да увеличите квотата Отворете раздел информация и от там задайте новата квота на вашия имейл акаунт Имайте...

Не мога да изпращам писма. Всички изходящи писма са отхвърлени. Защо?

Моля, проверете отново настройките, използвани от вашия имейл клиент за имейл акаунта, за който имате този проблем. Можете също така да проверите нашето подробно ръководство относно проблеми с изпращането на имейли...

Какви са настройките за конфигуриране на имейл акаунта в имейл клиента?

Настройките за вашия имейл клиент, които ще Ви трябват са следните: Username: Вашия имейл адрес Password: Паролата за вашия имейл POP3/IMAP Server: mboxhosting.com (за платения хостинг план) или free.mboxhosting.com (за безплатния хостинг) SMTP Server: mboxhosting.com...

Не мога да изпращам имейли. Получавам следната грешка “Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue receiving this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)”

Първо се уверете, че сте проверили в свойствата на акаунта на Outlook Express / MS Outlook опцията “My server requires authentication”. Моля, обърнете внимание, че ако използвате различен имейл клиент, настройките може да са различни. Ако не, преминете към следния...

Не мога да изпращам имейли. Връзката с POP3/IMAP не работи. Какво да правя?

Ако не можете да се свържете с POP3/IMAP сървъра следвайте стъпките: За POP3: Отворете CMD (Windows > Старт меню > Run > въведете "cmd") Ако използвате платен хостинг план въведете telnet mboxhosting.com 110 и telnet free.mboxhosting.com 110 за безплатен план...

Личен сайт безплатно!

Регистрирай се безплатно и си направи сайт още днес.

Безплатната хостинг услуга на ZETTAHOST.bg няма скрити такси и изисквания за ползване.

Безплатен хостинг

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest