Помощ » Често задавани въпроси » Управление на имейли » Не мога да изпращам имейли. Получавам следната грешка “Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue receiving this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)”

Не мога да изпращам имейли. Получавам следната грешка “Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue receiving this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)”

Първо се уверете, че сте проверили в свойствата на акаунта на Outlook Express / MS Outlook опцията “My server requires authentication”. Моля, обърнете внимание, че ако използвате различен имейл клиент, настройките може да са различни.

Ако не, преминете към следния тест. Отворете CMD (Windows > Старт меню > Run > въведете „cmd“) и въведете:

Ако използвате платен хостинг план:

telnet mboxhosting.com 25

Ако използвате безплатен план:

telnet free.mboxhosting.com 25

Ако не получите 220 mboxhosting.com mail server или 220 free.mboxhosting.com mail server, това означава, че вашият компютър (защитна стена или антивирусна програма) блокира порт 25 и по този начин филтрира вашите изходящи имейли.

За да решите проблема трябва да разрешите порт 25 във вашата защитна стена или антивирусна програма. Също така може да замените порт 25 с алтернативния smtp порт 587.

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This