Помощ
Не получавам имейла за потвърждение на регистрацията. Какво да правя?
Имейла за потвърждаване на акаунтите е важна част от процеса на регистрация. Целта му е да предотврати спам регистрациите от така наречените ботове. Затова ние също изпращаме на нашите клиенти имейл да потвърдят тяхната регистрация. Ако не сте получили имейла за...
Как да започна и да кача уебсайта в акаунта си?
Като за начало, най-вероятно ще искате да качите и да тествате уебсайта Ви на безплатен домейн. За да създадете безплатен домейн отворете Домейн Мениджъра и изберете опцията Регистриране на безплатен домейн. Ще забележете, че директория с името на домейна Ви е...
Как да затворите акаунта си?
За да затворите вашия хостинг акаунт следвайте тези стъпки: Влезте в хостинг контролния панел Отидете на Моят Акаунт и кликнете на Закриване на акаунт На страницата за закриване на акаунта ще трябва да въведете текущата парола за акаунта След това изберете опцията...
Кои PHP функции са спрени на безплатния хостинг?
Следните PHP функции не се поддържат на безплатния хостинг: allow_url_fopen fsockopen pfsockpen getrusage get_current_user set_time_limit getmyuid getmypid dl leak listen chown chgrp realpath link exec passthru curl_init За повече информация относно рестрикциите на...
Мога ли да редактирам php.ini и да сменям PHP версията?
PHP е основна част от модерните сайтове. Понякога се налага да промените PHP версията, която вашият сайт използва или да промените директива в php.ini. Версията на PHP може да бъде променена на всички наши хостинг планове, включително безплатния. Можете да направите...
Не помня клиентския си номер и/или паролата. Какво да правя?
Ако сте забравили паролата можете да я възстановите от следната страница: https://www.zettahost.bg/lost-password/ Ако не помните клиентския си номер може да се свържете с нас на лайв чат или да ни пишете имейл на sales@zettahost.bg и ще се радваме да Ви помогнем....
Качих уебсайта си но не зарежда когато отворя домейна/поддомейна в браузъра.
Първо трябва да разберете дали браузъра връща грешка “Server not found” или препраща до търсачката на браузъра Ви с отговор “No results found for…”. Ако получавате такива съобщения и използвате домейн проверете дали домейна използва правилните нейм сървъри. Може да...
Сайта ми трудно изкарва символи като £, € когато са повикани от базата. Как да реша проблема?
Често се случва да използвате специални символи в съдържанието на вашия сайт. Понякога тези символи не се изобразяват и на тяхно място виждаме странен текст. За да излизат символите правилно ето няколко неща, които трябва да направите: Влезте в базата си през...
Какъв е размера на PHP memory limit, който се поддържа на сървърите?
На нашият безплатен хостинг план PHP memory limit е зададен на 32MB и не може да бъде променен. На нашите платени планове можете да увеличите memory limit до стойността, която изисква вашия уебсайт като редактирате php.ini файла за вашия акаунт. За да редактирате...
Как да активирате Zend Ioncube за вашия акаунт?
Zend Ioncube е PHP разширените, което понякога се изисква от плъгин или тема, която използвате на вашият сайт. По подразбиране това разширение не е активно. Zend Ioncube може да бъде активиран само на нашите платени планове и изисква да редактирате php.ini файла. След...