Контролен панел

Как да настроите препращане на имейл?

В тази статия ще Ви покажем как да активирате препращането на имейли (филтриране) във вашия имейл акаунт.   Какво е филтрирането на имейл съобщения? Филтрирането на имейл съобщения е автоматичната обработка и организиране на имейл съобщения, когато възникне даден...

Пощенски списъци

В тази статия ще прегледаме пощенския списък и неговите функции.   Какво е пощенски списък? Пощенският списък е група от електронни пощенски кутии, до които може да се достигне чрез изпращане на едно съобщение до имейл акаунт, административен имейл адрес на...

Как да влезете в уебмейл?

Какво е уебмейл? Уебмейл е уеб-базирано приложение за поща, което Ви позволява достъп до вашата пощенска кутия от всяко устройство с уеб браузър.   Какви видове уебмейл клиенти предлагате? Пощенското приложение, предлагано от Zettahost, се нарича Roundcube. Как...

Каква е разликата между регистрация, трансфер и хостване на домейн?

В тази статия ще обясним разликата между регистрацията, прехвърлянето и хостването на домейн.   Какво е домейн и как да получите такъв? За тези, които са нови в уеб хостинга и нямат представа - домейн е това, което хората въвеждат в адресната лента на браузъра...

Как мога да прехвърля домейна си към друг доставчик?

В тази статия ще Ви обясним как можете да трансферирате домейн закупен от нас към друг доставчик. Стъпките, необходими за извършване на прехвърляне, ще зависят от разширението на вашия домейн. Ако вашият домейн случайно завършва на .com / .net / .org / .info / .biz,...

Добавих домейн но той все още не работи. Защо?

Вашия домейн се нуждае от време, за да започне да работи правилно, има така наречените NS записи, които трябва да бъдат насочени към нас, моля, проверете колоната Статус и следвайте инструкциите, предоставени от изскачащото съобщение, който се появява, когато...

Обнових WHOIS информацията за домейна но все още се вижда старата. Защо?

Всяка промяна на WHOIS за даден домейн може да отнеме до 72 часа. Моля, имайте предвид също, че повечето онлайн услуги за търсене съхраняват стари резултати и актуализират своите записи веднъж на ден / седмица. Поради тази причина силно Ви препоръчваме да проверите за...

Качих файловете си, но уебсайтът ми не се показва, когато се опитам да го прегледам в браузър. Защо?

Отначало е важно да разберете дали отговорът на браузъра е "Server not found" или той препраща към вградената търсачка на браузъра и отговорът е "No results found for…". Ако получавате такъв тип съобщения и използвате домейн, уверете се, че той използва правилните NS...

Добавих домейна в Домейн мениджъра но уебсайта ми все още не работи. Защо?

Има няколко възможни причини за неактивността на вашия сайт: Ако сте закупили вашия домейн при нас, вашият сайт трябва да бъде видим 2-3 часа след одобрението на вашата поръчка. Ако сайтът Ви все още не работи, опитайте да почистите временните си интернет файлове Ако...

Как да получите WWW на поддомейн?

Префиксът WWW за поддомейни (известни още като домейни от четвърто ниво) не се поддържа в нашата хостинг среда поради съображения за сигурност. Можете обаче да осъществите достъп до вашите поддомейни без префикса WWW. Префиксът WWW се добавя автоматично и става...

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest