Помощ » Често задавани въпроси » Общи въпроси и отговори » Не получавам имейла за потвърждение на регистрацията. Какво да правя?

Не получавам имейла за потвърждение на регистрацията. Какво да правя?

Имейла за потвърждаване на акаунтите е важна част от процеса на регистрация. Целта му е да предотврати спам регистрациите от така наречените ботове. Затова ние също изпращаме на нашите клиенти имейл да потвърдят тяхната регистрация.

Ако не сте получили имейла за потвърждение до няколко минути, моля, проверете също така и SPAM директорията. Възможно е имейла, който сме Ви пратили да е бил блокиран от вашия имейл доставчик.

В случай, че не сте получили имейла за потвърждение нито във входящата кутия, нито в SPAM директорията, моля да се свържете с нас чрез имейл на sales@zettahost.bg или чрез нашия лайв чат.

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This