Home » Помощ » Обща информация » Имейл » Защо не мога да пращам имейли след конфигуриране на имейл акаунта?

Защо не мога да пращам имейли след конфигуриране на имейл акаунта?

Най-вероятната причина за този проблем е, че вашият доставчик на интернет, рутер или софтуерна програма блокира връзката между вашия компютър и нашите сървъри. За да видите дали това е причината за проблема, отворете telnet клиента на вашето устройство (моля, проверете ръководството за операционната система на вашето устройство, за Windows това е „Command Prompt“) и изпълнете следната команда:

telnet mail.yourdomain.com 25

Ако получите отговор, подобен на „220 mail.yourdomain.com ESMTP“, проблемът не е във връзката, тъй като успешно сте стигнали до нашите пощенски сървъри, така че ще трябва да проверите отново настройките на пощата си за грешки в конфигурацията.

Ако отговорът е различен или няма отговор от сървъра, това означава, че нещо по пътя блокира връзката. Можете да опитате да промените SMTP порта от стандартния 25 на порт 587 и да видите дали това ще реши проблема Ви. Ако все още не можете да се свържете, моля, консултирайте се с вашия интернет доставчик и / или проверете дали нещо друго на компютъра ви блокира връзката.

Беше ли ви полезна статията?

Средна оценка 0 / 5. Брой гласове: 0

Все още никой не е оценил тази статия. Бъдете пръв!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Последвайте ни

Най-нови публикации:

Къде мога да намеря информация за своя входящ и изходящ мейл сървър?

Какво трябва да знаете: Може да намерите информация за своя входящ и изходящ имейл сървър в секцията, наречена Имейл акаунти. От там, просто кликнете върху името на своя домейн, отворете раздела, озаглавен Информация, и разгледайте данните, намиращи се в таблицата,...

Как да създам свой имейл акаунт?

Какво трябва да знаете: Може да създадете свой имейл акаунт чрез секцията, озаглавена Имейл акаунти. Там ще намерите формуляр, с помощта на който можете да добавите нов имейл адрес към своя хостинг акаунт. Имейлите са една от най-ранните форми на електронна...

Как да пренасоча своя HTTP трафик към HTTPS?

Какво трябва да знаете: Ако сте създали своя уебсайт с програма като Adobe Dreamweaver или чрез ръчно писане на код, можете да поставите този специален .htaccess файл в основната директория на сайта си. Благодарение на този файл трафикът ви ще бъде пренасочен от HTTP...

Каква е разликата между трансфер и хостване на домейн?

Какво трябва да знаете: Ако хостнете своя домейн със ZETTAHOST.bg, ние ще се превърнем във вашия нов хостинг доставчик. Това ще ви позволи да захранвате уебсайта си чрез нашите сървъри. От друга страна, ако трансферирате домейна си към ZETTAHOST.bg, ние ще бъдем не...

Как да защитя своя акаунт в ZETTAHOST.bg?

Какво трябва да знаете: Най-важното нещо, което може да направите, за да защитите своя хостинг акаунт в ZETTAHOST.bg, е да се уверите, че използвате сложна парола. А ако искате допълнително да подсилите сигурността си, ви препоръчваме употребата на напълно уникална...

Личен сайт безплатно!

Регистрирай се безплатно и си направи сайт още днес.

Безплатната хостинг услуга на ZETTAHOST.bg няма скрити такси и изисквания за ползване.

Безплатен хостинг

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This