Home » Помощ » Обща информация » SSH » SSH мениджър

SSH мениджър

В тази статия ще разгледаме SSH Мениджъра и как да използваме SSH акаунта за вашия хостинг план.
 

Как да създадем SSH акаунт?

За да създадете SSH акаунт трябва да влезете в SSH Мениджъра през хостинг контрол панела. Може да направите това през менюто Хостинг Инструменти, и да изберете SSH Мениджър който се намира под Допълнителни инструменти.

След като сте влезли в SSH мениджъра въведете парола за вашия SSH акаунт и кликнете на бутона Активиране на SSH акаунт.
 

Как да установите SSH връзка?

За да установите SSH връзка, трябва да имате инсталиран SSH клиент на вашия компютър. Ако нямате SSH клиент Ви препоръчваме PuTTY.

След като сте изтеглили програмата и сте я стартирали трябва да въведете следната информация:

Hostname: yourdomain.com (използвайте домейна който сте хостнали в Домейн Мениджъра и сте го насочили към нашите сървъри)
Port: 2222 (стандартния SSH порт 22 не е поддържан на нашите сървъри, затова бъдете сигурни, че сте го променили на 2222)

След като сте въвели информацията и кликнете Open ще ви излезе нов прозорец където трябва да си въведете потребителския номер и паролата за SSH.


 

Полезни команди за SSH

По-долу ще Ви предоставим със списък с полезни команди, които можете да използвате през SSH:

  • cd – позволява Ви да смените текущата директория, в която се намирате
  • cp – копиране на файл или директория
  • mv – измества файл или директория
  • rm – изтрива файл или директория
  • chmod – позволява Ви да промените правата на файл или директория
  • zip – архивиране на файл или директория
  • unzip – разархивиране на архив

Беше ли ви полезна статията?

Средна оценка 0 / 5. Брой гласове: 0

Все още никой не е оценил тази статия. Бъдете пръв!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Последвайте ни

Най-нови публикации:

Къде мога да намеря информация за своя входящ и изходящ мейл сървър?

Какво трябва да знаете: Може да намерите информация за своя входящ и изходящ имейл сървър в секцията, наречена Имейл акаунти. От там, просто кликнете върху името на своя домейн, отворете раздела, озаглавен Информация, и разгледайте данните, намиращи се в таблицата,...

Как да създам свой имейл акаунт?

Какво трябва да знаете: Може да създадете свой имейл акаунт чрез секцията, озаглавена Имейл акаунти. Там ще намерите формуляр, с помощта на който можете да добавите нов имейл адрес към своя хостинг акаунт. Имейлите са една от най-ранните форми на електронна...

Как да пренасоча своя HTTP трафик към HTTPS?

Какво трябва да знаете: Ако сте създали своя уебсайт с програма като Adobe Dreamweaver или чрез ръчно писане на код, можете да поставите този специален .htaccess файл в основната директория на сайта си. Благодарение на този файл трафикът ви ще бъде пренасочен от HTTP...

Каква е разликата между трансфер и хостване на домейн?

Какво трябва да знаете: Ако хостнете своя домейн със ZETTAHOST.bg, ние ще се превърнем във вашия нов хостинг доставчик. Това ще ви позволи да захранвате уебсайта си чрез нашите сървъри. От друга страна, ако трансферирате домейна си към ZETTAHOST.bg, ние ще бъдем не...

Как да защитя своя акаунт в ZETTAHOST.bg?

Какво трябва да знаете: Най-важното нещо, което може да направите, за да защитите своя хостинг акаунт в ZETTAHOST.bg, е да се уверите, че използвате сложна парола. А ако искате допълнително да подсилите сигурността си, ви препоръчваме употребата на напълно уникална...

Личен сайт безплатно!

Регистрирай се безплатно и си направи сайт още днес.

Безплатната хостинг услуга на ZETTAHOST.bg няма скрити такси и изисквания за ползване.

Безплатен хостинг

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This