Помощ » Често задавани въпроси » Управление на имейли » Не мога да изпращам имейли. Връзката с POP3/IMAP не работи. Какво да правя?

Не мога да изпращам имейли. Връзката с POP3/IMAP не работи. Какво да правя?

Ако не можете да се свържете с POP3/IMAP сървъра следвайте стъпките:

За POP3:

  1. Отворете CMD (Windows > Старт меню > Run > въведете „cmd“)
  2. Ако използвате платен хостинг план въведете telnet mboxhosting.com 110 и telnet free.mboxhosting.com 110 за безплатен план

Трябва да получите – OK status, това означава, че успешно се свързвате с POP3 сървъра.

За IMAP:

  1. Отворете CMD (Windows > Старт меню > Run > въведете „cmd“)
  2. Ако използвате платен хостинг план въведете telnet mboxhosting.com 143 и telnet free.mboxhosting.com 143 за безплатен план

Трябва да получите – OK status, това означава, че успешно се свързвате с IMAP сървъра.

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This