Помощ » Обща информация » Имейл » Защо не мога да пращам имейли след конфигуриране на имейл акаунта?

Защо не мога да пращам имейли след конфигуриране на имейл акаунта?

Най-вероятната причина за този проблем е, че вашият доставчик на интернет, рутер или софтуерна програма блокира връзката между вашия компютър и нашите сървъри. За да видите дали това е причината за проблема, отворете telnet клиента на вашето устройство (моля, проверете ръководството за операционната система на вашето устройство, за Windows това е „Command Prompt“) и изпълнете следната команда:

telnet mail.yourdomain.com 25

Ако получите отговор, подобен на „220 mail.yourdomain.com ESMTP“, проблемът не е във връзката, тъй като успешно сте стигнали до нашите пощенски сървъри, така че ще трябва да проверите отново настройките на пощата си за грешки в конфигурацията.

Ако отговорът е различен или няма отговор от сървъра, това означава, че нещо по пътя блокира връзката. Можете да опитате да промените SMTP порта от стандартния 25 на порт 587 и да видите дали това ще реши проблема Ви. Ако все още не можете да се свържете, моля, консултирайте се с вашия интернет доставчик и / или проверете дали нещо друго на компютъра ви блокира връзката.

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This