Home » Помощ » Обща информация » Имейл » Не мога да изпращам/получавам имейли. Как да реша проблема?

Не мога да изпращам/получавам имейли. Как да реша проблема?

Ако не можете да изпращате или получавате имейл съобщения през компютъра си, има няколко неща, които трябва да проверите в следния ред:

  1. Поверете дали домейна е регистриран или изтекъл
    За да активирате изпращането / получаването на имейли за вашия хостинг акаунт, първо трябва да проверите дали сте регистрирали домейн име. Процесът на регистрация се извършва чрез регистратор на домейн. Ако не сте регистрирали домейна си при регистратор, няма да можете да изпращате / получавате имейли. Ако сте регистрирали домейна, уверете се, че той не е изтекъл.
  2. Правилно ли е хостнат домейна?
    Уверете се, че името на вашия домейн е насочено към нашите сървъри. Настройките на NS, които трябва да конфигурирате за вашия домейн, са показани, след като домейнът Ви е добавен в Домейн мениджъра в контролния панел и можете да ги видите от същия раздел, като задържите мишката върху иконата „Състояние“ за вашия домейн. Можете да видите как да хостнете домейн, като използвате нашата статия Как да хостнете домейн, който притежавате?
    Ако наскоро сте хостнали вашия домейн на нашите сървъри, ще трябва да изчакате от 1 до 72 часа, за да се обновят DNS записите. Това е необходимо, тъй като много доставчици на интернет услуги използват DNS кеширащи инструменти, за да спестят ресурси и в зависимост от интернет доставчика времето за кеширане може да варира.
  3. Проверете правилно ли е конфигуриран имейл акаунта отново
    Влезте в Имейл Мениджъра в контролния панел и кликнете на Настройки за вашия имейл акаунт. След това отворете раздела Информация и проверете дали информацията там съвпада с тази в имейл клиента Ви.
  4. Проблема само с определени получатели/подател ли е?
    Ако имате проблеми с изпращането на поща, опитайте да изпратите имейл съобщение до друг получател. Ако имате проблеми с получаването на поща, опитайте да изпратите имейл до себе си, като използвате друг подател. Това ще помогне да се определи дали проблемът е специфичен за подателя / получателя или глобален за вашия имейл акаунт.
  5. Получавате ли bounce-back съобщения?
    Ако има грешка в конфигурацията или ограничение, сървърът, където възниква ограничението, ще върне bounce-back съобщение, където ще бъде описан възникналият проблем. Ако не можете да декодирате съобщенията, моля, изпратете ни запитване за проблем от контролния панел -> Поддръжка -> Център за поддръжка -> Запитвания, така че нашият екип за поддръжка да Ви помогне.
  6. Проблема съществува ли през уебмейл клиента?
    През контролния панел отидете в Имейл Мениджъра > Настройки > Уебмейл и влезте в имейл акаунта си през уебмейла. Ако няма проблем с изпращането и получаването на имейли през уебмейл клиента, значи проблема е със имейл клиента, който използвате на устройството, самото устройство или мрежата.
  7. Можете ли да се свържете с имейл сървъра през telnet?
    Telnet ви позволява да видите дали имате пряка връзка през определен порт към дадено хостиме.

Беше ли ви полезна статията?

Средна оценка 0 / 5. Брой гласове: 0

Все още никой не е оценил тази статия. Бъдете пръв!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Последвайте ни

Най-нови публикации:

Къде мога да намеря информация за своя входящ и изходящ мейл сървър?

Какво трябва да знаете: Може да намерите информация за своя входящ и изходящ имейл сървър в секцията, наречена Имейл акаунти. От там, просто кликнете върху името на своя домейн, отворете раздела, озаглавен Информация, и разгледайте данните, намиращи се в таблицата,...

Как да създам свой имейл акаунт?

Какво трябва да знаете: Може да създадете свой имейл акаунт чрез секцията, озаглавена Имейл акаунти. Там ще намерите формуляр, с помощта на който можете да добавите нов имейл адрес към своя хостинг акаунт. Имейлите са една от най-ранните форми на електронна...

Как да пренасоча своя HTTP трафик към HTTPS?

Какво трябва да знаете: Ако сте създали своя уебсайт с програма като Adobe Dreamweaver или чрез ръчно писане на код, можете да поставите този специален .htaccess файл в основната директория на сайта си. Благодарение на този файл трафикът ви ще бъде пренасочен от HTTP...

Каква е разликата между трансфер и хостване на домейн?

Какво трябва да знаете: Ако хостнете своя домейн със ZETTAHOST.bg, ние ще се превърнем във вашия нов хостинг доставчик. Това ще ви позволи да захранвате уебсайта си чрез нашите сървъри. От друга страна, ако трансферирате домейна си към ZETTAHOST.bg, ние ще бъдем не...

Как да защитя своя акаунт в ZETTAHOST.bg?

Какво трябва да знаете: Най-важното нещо, което може да направите, за да защитите своя хостинг акаунт в ZETTAHOST.bg, е да се уверите, че използвате сложна парола. А ако искате допълнително да подсилите сигурността си, ви препоръчваме употребата на напълно уникална...

Личен сайт безплатно!

Регистрирай се безплатно и си направи сайт още днес.

Безплатната хостинг услуга на ZETTAHOST.bg няма скрити такси и изисквания за ползване.

Безплатен хостинг

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This