Home » Помощ » Обща информация » Имейл » Защо не мога да получавам имейл съобщения след конфигуриране на имейл акаунта си? (Изглежда, че връзката POP3 / IMAP не работи)

Защо не мога да получавам имейл съобщения след конфигуриране на имейл акаунта си? (Изглежда, че връзката POP3 / IMAP не работи)

Най-вероятната причина е, че вашият интернет доставчик, рутер или програма блокира връзката между вашия компютър и нашите сървъри. За да видите дали това е проблемът, отворете telnet клиента на вашето устройство (моля, проверете ръководството на операционната система на вашето устройство, за Windows това е „Command Prompt“) и изпълнете следната команда за POP3:

telnet mail.yourdomain.com 110

За IMAP изпълнете тази команда:

telnet mail.yourdomain.com 143

Ако получите отговор, подобен на „+ OK POP3 Ready mail2.yourdomain.com“ за POP3 или „* OK IMAP4 Ready mail.yourdomain.com“ за IMAP4, проблемът не е във връзката, тъй като успешно сте стигнали до нашите сървъри, така че ще трябва да проверите отново настройките на пощата си за печатни грешки или други конфигурационни грешки.

Ако отговорът е различен или няма отговор от сървъра, това означава, че нещо по пътя блокира връзката и ще ви се наложи да се консултирате с вашия доставчик на интернет и / или да потърсите допълнителна помощ от компютърен техник.

Беше ли ви полезна статията?

Средна оценка 0 / 5. Брой гласове: 0

Все още никой не е оценил тази статия. Бъдете пръв!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Последвайте ни

Най-нови публикации:

Къде мога да намеря информация за своя входящ и изходящ мейл сървър?

Какво трябва да знаете: Може да намерите информация за своя входящ и изходящ имейл сървър в секцията, наречена Имейл акаунти. От там, просто кликнете върху името на своя домейн, отворете раздела, озаглавен Информация, и разгледайте данните, намиращи се в таблицата,...

Как да създам свой имейл акаунт?

Какво трябва да знаете: Може да създадете свой имейл акаунт чрез секцията, озаглавена Имейл акаунти. Там ще намерите формуляр, с помощта на който можете да добавите нов имейл адрес към своя хостинг акаунт. Имейлите са една от най-ранните форми на електронна...

Как да пренасоча своя HTTP трафик към HTTPS?

Какво трябва да знаете: Ако сте създали своя уебсайт с програма като Adobe Dreamweaver или чрез ръчно писане на код, можете да поставите този специален .htaccess файл в основната директория на сайта си. Благодарение на този файл трафикът ви ще бъде пренасочен от HTTP...

Каква е разликата между трансфер и хостване на домейн?

Какво трябва да знаете: Ако хостнете своя домейн със ZETTAHOST.bg, ние ще се превърнем във вашия нов хостинг доставчик. Това ще ви позволи да захранвате уебсайта си чрез нашите сървъри. От друга страна, ако трансферирате домейна си към ZETTAHOST.bg, ние ще бъдем не...

Как да защитя своя акаунт в ZETTAHOST.bg?

Какво трябва да знаете: Най-важното нещо, което може да направите, за да защитите своя хостинг акаунт в ZETTAHOST.bg, е да се уверите, че използвате сложна парола. А ако искате допълнително да подсилите сигурността си, ви препоръчваме употребата на напълно уникална...

Личен сайт безплатно!

Регистрирай се безплатно и си направи сайт още днес.

Безплатната хостинг услуга на ZETTAHOST.bg няма скрити такси и изисквания за ползване.

Безплатен хостинг

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This