Home » Помощ » Контролен панел » Поръчки

Поръчки

В тази статия ще прегледаме секцията Поръчки и фактури в контролния панел.

Раздела Поръчки и фактури е мястото, където можете да видите историята на транзакциите си, да финализирате незавършени поръчки, да поискате фактури и др.
 

Как бих могъл да разгледам историята на транзакциите си?

Можете да видите историята на поръчките си в две бързи стъпки:

  1. Отворете контролния панел
  2. От менюто Закупуване на услуги изберете Завършени поръчки

За да видите дали дадена услуга има активно автоматично подновяване отворете раздела Автоматично подновяване.
 

Как мога да изключа автоматичното подновяване?

По подразбиране всички поръчки имат активирано автоматично подновяване.

Ако искате да изключите автоматичното подновяване можете да се свържете с нашия екип продажби чрез имейл sales@zettahost.bg или чрез нашия лайв чат.
 

Какво е незавършена поръчка?

Поръчката ще бъде маркирана като незавършена, ако сте се опитали да закупите услуга, но не сте завършили последната стъпка от процеса на покупка – извършване на плащане.
 

Имам незавършена поръчка, мога ли да я завърша на по-късен етап?

Можете да завършите поръчка по всяко време от раздела незавършени поръчки. Трябва само да кликнете на бутона Завършване на поръчка.


 

Какво е отменена поръчка?

Поръчката ще бъде маркирана като отменена, след като плащането Ви бъде възстановено.
 

Как мога да изтрия поръчка?

За съжаление, нашата система не предлага начин за премахване на завършени, необработени или отменени поръчки. незавършените поръчки ще се показват за период от 12 месеца, след което ще бъдат автоматично премахнати от вашия акаунт.
 

Как мога да поискам фактура?

Можете да поискате фактура като отворите раздела Фактури и изберете поръчката, за която искате да получите фактурата. Това ще изпрати заявка до нашия екип продажби и ще се свържем обратно с Вас и ще Ви предоставим фактурата.

Беше ли ви полезна статията?

Средна оценка 0 / 5. Брой гласове: 0

Все още никой не е оценил тази статия. Бъдете пръв!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Последвайте ни

Най-нови публикации:

Къде мога да намеря информация за своя входящ и изходящ мейл сървър?

Какво трябва да знаете: Може да намерите информация за своя входящ и изходящ имейл сървър в секцията, наречена Имейл акаунти. От там, просто кликнете върху името на своя домейн, отворете раздела, озаглавен Информация, и разгледайте данните, намиращи се в таблицата,...

Как да създам свой имейл акаунт?

Какво трябва да знаете: Може да създадете свой имейл акаунт чрез секцията, озаглавена Имейл акаунти. Там ще намерите формуляр, с помощта на който можете да добавите нов имейл адрес към своя хостинг акаунт. Имейлите са една от най-ранните форми на електронна...

Как да пренасоча своя HTTP трафик към HTTPS?

Какво трябва да знаете: Ако сте създали своя уебсайт с програма като Adobe Dreamweaver или чрез ръчно писане на код, можете да поставите този специален .htaccess файл в основната директория на сайта си. Благодарение на този файл трафикът ви ще бъде пренасочен от HTTP...

Каква е разликата между трансфер и хостване на домейн?

Какво трябва да знаете: Ако хостнете своя домейн със ZETTAHOST.bg, ние ще се превърнем във вашия нов хостинг доставчик. Това ще ви позволи да захранвате уебсайта си чрез нашите сървъри. От друга страна, ако трансферирате домейна си към ZETTAHOST.bg, ние ще бъдем не...

Как да защитя своя акаунт в ZETTAHOST.bg?

Какво трябва да знаете: Най-важното нещо, което може да направите, за да защитите своя хостинг акаунт в ZETTAHOST.bg, е да се уверите, че използвате сложна парола. А ако искате допълнително да подсилите сигурността си, ви препоръчваме употребата на напълно уникална...

Личен сайт безплатно!

Регистрирай се безплатно и си направи сайт още днес.

Безплатната хостинг услуга на ZETTAHOST.bg няма скрити такси и изисквания за ползване.

Безплатен хостинг

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This